Opis projekta:
Ključan problem je upravo nedovoljan stupanj digitalizacije poslovnih procesa i samog poslovanju. Projektom se ispunio cilj, odnosno ulaganjem u digitalizaciju poduzeća GETWORKER d.o.o. u vidu nadogradnje postojećeg CRM-a, uvođenja aplikativnog mrežnog rješenja, nabave računalne opreme te jačanjem digitalnih vještina zaposlenika omogućena je digitalna transformacija sveukupnog poslovanja, što će u konačnici rezultirati jačanjem tržišne pozicije, većom konkurentnosti i rastom produktivnosti.
Predmetni projekt se ogleda u nabavci potrebne hardverske opreme, nadogradnje postojećeg CRM-a te uvođenju aplikativnog mrežnog rješenja koji su kao takvi operativni preduvjet za podizanje stupnja digitalizacije poslovanja. Konkretno su tokom projekta provedene slijedeće aktivnosti:
- nabava digitalnih rješenja i Jačanje digitalnih vještina zaposlenika
- nabava računalne opreme namijenjene unapređenju digitalizacije
- izrada i provedba plana digitalne transformacije
- promidžba i vidljivos
Ciljne skupine projekta su klijenti kojima će se isporučivati usluga višeg standarda kvalitete, zaposlenici koji će raditi u boljim uvjetima te društvena zajednica čijem boljitku će se doprinijeti povećanjem prihoda i rastom na novim tržištima